Політика конфіденційності
1. Визначення
1.1. Суб'єкт персональних даних (далі також суб’єкт даних) - це фізична особа, персональні дані якої обробляються з використанням Порталу. Суб’єктами даних можуть бути представники Користувача – фізичні особи та/або Відвідувачі – фізичні особи.
1.2. Політика конфіденційності – цей документ, який визначає принципи обробки персональних даних Компанією з використанням Порталу.
1.3. Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
1.4. Обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.
1.5. Користувач - це будь-яка фізична або юридична особа, яка використовує або висловила бажання користуватися Послугами Порталу.
1.6. Правила використання Порталу (далі – Правила) - це сукупність умов використання послуг Порталу, яка містить загальні положення, що застосовуються до Користувача при взаємодії з Порталом та розміщена на Порталі.
1.7. Портал – майданчик для надання Послуг (детальніше див. Правила).
1.8. Відвідувач - будь-яка особа, яка користується Порталом.
1.9. Послуги - це будь-які послуги та продукти, що пропонуються Компанією на Порталі.
1.10. Файли cookie - це файли даних, які іноді можуть зберігатися в пристрої відвідувача Порталу.
1.11. Фахівець із захисту даних Порталу – працівник Компанії - особа, яка відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» організовує роботу, пов’язану із захистом персональних даних при їх обробці на Порталі, і до якого може звернутися суб'єкт даних для подання скарги або з інших питань, що стосуються його персональних даних.
1.12. Особистий акаунт (або Особистий кабінет) - це акаунт суб'єкта даних, який надає доступ до послуг Порталу і через який Користувачі ідентифікує себе на Порталі.
Всі інші терміни використовуються в значенні, викладеному в Правилах.
2. Загальні положення
2.1. Компанія має право обробляти персональні дані суб'єкта даних у якості володільця персональних даних, на що прийняттям цієї Політики конфіденційності і Правил суб’єкт даних надає однозначну згоду Компанії. Однозначною згодою суб’єкта персональних даних є проставлена під час реєстрації на Порталі відмітка про надання дозволу(згоди) на обробку своїх персональних даних відповідно до мети їх обробки, визначеної цією Політикою. Згода суб’єкта даних поширюється на передачу Компанією персональних даних суб’єкта даних особам, визначеним п.5.1 та 5.2 цієї Політики.
2.3. Політика конфіденційності Порталу є невід'ємною частиною Правил.
2.4. Політика конфіденційності застосовується до суб'єктів даних.
3. Склад персональних даних
3.1. Компанія з використанням Порталу забезпечує збір таких типів персональних даних:
3.1.1. Персональні дані, надані через Портал суб'єктом даних (при заповненні реєстраційної форми, надаються пароль до Особистого кабінету, адреса електронної пошти, ім'я, телефон).
3.1.2. персональні дані, отримані в результаті взаємодії між суб'єктом даних і Порталом, такими як ім'я, електронна пошта або телефон;
3.1.3. персональні дані, явно оприлюднені суб'єктом даних (наприклад, у соціальних мережах, державних реєстрах, тощо);
3.1.4. персональні дані, отримані при споживанні Послуг (в тому числі, при використанні послуг Порталу).
3.1.5. дані, створені в результаті відвідування та використання Порталу, а саме:
3.1.5.1. час відвідування сайту та інша інформація про поведінку;
3.1.5.2. IP-адреса суб’єкта даних;
3.1.5.3. Операційна система, що використовується суб’єктом даних (наприклад, MacOS, Windows, тощо);
3.1.5.4. Браузер, що використовується суб’єктом даних (наприклад, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Internet Explorer, тощо);
3.1.5.5. тип веб-сайту, з якого було перенаправлено суб’єкта даних.
3.1.6. персональні дані, отримані від третіх осіб;
3.1.7. Персональні дані, створені та об'єднані Порталом (електронна кореспонденція або історія замовлень у контексті відносин із суб’єктом даних при його використанні Порталу).
4. Склад та підстави для обробки персональних даних
4.1. Портал обробляє персональні дані лише на підставі згоди суб'єкта даних або на інших законних підставах. Правові підстави для обробки персональних даних включають, крім іншого, обґрунтовані інтереси або угоди між суб'єктом даних і Компанією або її представниками/субпідрядниками/агентами.
4.2. Компанія обробляє персональні дані, отримані через Портал, на підставі однозначної згоди суб'єкта даних у чіткій відповідності з її межами, визначеними суб'єктом даних. Суб'єкт даних надає згоду з власної волі, конкретно, інформовано і чітко, зокрема:
4.2.1. для маркетингових листів, встановивши відповідну «галочку» на Порталі;
4.2.2. для публікації своїх відгуків на Порталі у якості відвідувачів, який може містити персональні дані користувачів, наприклад, фотографії;
4.2.3. шляхом проставлення відповідної відмітки про надання згоди під час реєстрації на Порталі (відповідно до п.2.2. цієї Політики).
4.3. Після прийняття Правил Порталу обробка персональних даних може бути додатково передбачена в окремій угоді, але Компанія може обробляти персональні дані для наступних цілей:
4.3.1. для вжиття заходів на прохання суб'єкта даних до встановлення правовідносин між ним та Компанією;
4.3.2. для ідентифікації Користувача в обсязі, необхідному для належної перевірки;
4.3.3. для виконання зобов'язання перед Користувачем щодо надання Послуг;
4.3.4. для спілкування з Користувачем в процесі надання Послуг в процесі його взаємодії з Порталом;
4.3.5. для забезпечення виконання платіжного зобов'язання Користувача;
4.3.6. для надання, відмови та захисту вимог.
4.4. Портал обробляє персональні дані на законних підставах тільки після ретельного розгляду та підтвердження наявності обґрунтованого інтересу, на підставі якого обробка персональних даних є необхідною і відповідає інтересам та правам суб'єкта даних (після проведення так званої триступеневої перевірки). Зокрема, обробка персональних даних може відбуватися на підставі обґрунтованого інтересу з метою належного надання Послуг Користувачу та досягнення таких цілей:
4.4.1. у випадках, коли обробка персональних даних, яка є дійсно необхідною для визначення кінцевих бенефіціарів або для запобігання шахрайству;
4.4.2. для адміністрування та аналізу бази Користувачів для поліпшення доступності, вибору та якості Послуг та продуктів, а також надання найкращих і більш індивідуальних пропозицій Користувачу за його згодою;
4.4.3. для аналізу ідентифікаторів та персональних даних, зібраних при використанні Порталу (кількість відвідувань, середня тривалість відвідування, тип перегляду сторінок, час і дата відвідування), мобільних додатків та інших служб. Компанія використовує зібрані дані для веб-аналізу або для аналізу послуг мобільного та інформаційного суспільства, для забезпечення та поліпшення функціонування, для статистичних цілей та для аналізу поведінки та накопичення досвіду відвідувачів, а також для надання більш якісних та персоналізованих Послуг;
4.4.4. для організації кампаній, включаючи організацію персоналізованих та адресних кампаній, проведення опитувань щодо задоволення Користувачів та Відвідувачів, а також для визначення ефективності проведеної маркетингової діяльності;
4.4.5. для аналізу поведінки Користувачів і Відвідувачів при використанні послуг Порталу і знаходження на його веб-сайтах;
4.4.6. для моніторингу Порталу. Портал може записувати повідомлення та інструкції, зазначені на його території, а також засобами комунікації (електронною поштою, телефоном тощо), а також інформацію та інші операції виконані Порталом, і за необхідності Компанія може використовувати ці записи у якості доказу інструкцій або інших операцій;
4.4.7. для забезпечення безпеки мережі, інформації та кібербезпеки, наприклад, для боротьби з піратством та забезпечення безпеки Порталу, а також для забезпечення заходів, необхідних для створення та зберігання резервних копій;
4.4.8. для корпоративних цілей, зокрема для фінансового управління та передачі персональних даних у групі для внутрішніх адміністративних цілей, включаючи обробку персональних даних Користувачів або їх працівників;
4.4.9. для представлення, реалізації або захисту юридичних застережень.
4.5. Для виконання юридичного зобов'язання Портал обробляє персональні дані для виконання зобов'язань, встановлених законом, або для виконання дій, визначених законом. Юридичні зобов’язання можуть виникати, наприклад, внаслідок дотримання правил обробки платежів та запобігання відмиванню грошей.
4.6. У випадку, якщо обробка персональних даних здійснюється з новими цілями(метою), відмінними від тих, для яких персональні дані були зібрані, або не засновані на згоді, наданій суб'єктом даних, Компанія ретельно оцінює допустимість такої нової обробки. Щоб визначити, чи відповідає обробка для нової мети цілям, для яких персональні дані були зібрані, Портал бере до уваги, зокрема, таке:
4.6.1. будь-який зв'язок між цілями, для яких були зібрані персональні дані, а також ймовірні подальші цілі обробки;
4.6.2. контекст збору персональних даних, зокрема, контекст взаємодії між суб'єктом даних і Порталом;
4.6.3. характер персональних даних, зокрема, чи обробляються будь-які спеціальні категорії персональних даних або персональні дані, пов'язані з кримінальними обвинуваченнями та правопорушеннями;
4.6.4. можливі наслідки передбачуваної подальшої обробки для суб'єктів даних;
4.6.5. наявність відповідних заходів захисту, які можуть полягати, наприклад, у використанні анонімної форми чи шифруванні.
5. Розкриття та/або передача даних користувачів третім особам
5.1. Компанія може передавати персональні дані суб'єктів даних третім особам, з якими вона співпрацює у контексті та для цілей належного надання Послуг та взаємодії з Порталом.
5.2. Третіми особами, зазначеними в п.5.1. цієї Політики, можуть бути особи, з якими Компанією укладено ліцензійні договори на використання Порталу і знаку для товарів і послуг Компанії, а також її рекламні та маркетингові партнери, компанії, що проводять дослідження задоволеності користувачів, агентства зі стягнення заборгованості, кредитні реєстри, ІТ-партнери, органи влади, а також організації, що надають (електронні) поштові послуги, за умови, що:
5.2.1. відповідні цілі та обробка є законними;
5.2.2. обробка персональних даних здійснюється відповідно до інструкцій Порталу та із дотриманням вимог цієї Політики;
5.2.3. дані про відповідних третіх осіб розкриваються суб'єктам даних.
5.3. Компанія може передавати дані суб'єктів даних України за межі країни, лише якщо виконуються умови, зазначені у п.5.4 даної Політики конфіденційності. Персональні дані даних суб'єктів даних з-поза меж України можуть бути передані та зберігатись за межами України.
5.4. Компанія передає персональні дані за межі України, лише якщо у відповідній країні є достатній рівень захисту; якщо були узгоджені заходи захисту (наприклад, обов'язкові до виконання внутрішні правила або стандартні положення про захист даних); суб'єкт даних дав чітку і поінформовану згоду на таку передачу; якщо передача чітко вимагається угодою, укладеною з суб'єктом даних; якщо передача не повторюється і це стосується лише обмеженої кількості суб'єктів даних; якщо передача необхідна для захисту законних інтересів Компанії, над яким не переважають інтереси, права або свободи суб'єкта даних, і якщо всі обставини, пов'язані з передачею, були оцінені і були встановлені відповідні заходи захисту для захисту персональних даних або якщо для цього існує інша юридична підстава для передачі.
6. Безпека обробки персональних даних
6.1. Компанія зберігає персональні дані тільки протягом мінімально необхідного для якісного надання Послуг періоду часу. У більшості випадків Портал зберігає та обробляє дані Користувача протягом усього періоду існування Особистого акаунту Користувача на Порталі, з метою надання послуг за допомогою Порталу.
6.2. Компанія встановила основні положення та правила процедур для забезпечення безпеки персональних даних як організаційних, так і технічних заходів. Більш детальну інформацію про заходи безпеки, що вживаються Порталом, можна отримати також від фахівця із захисту даних Порталу (за особистим зверненням суб’єкта даних до Компанії та після проходження повної ідентифікації).
6.3. У випадку інциденту, пов'язаного з персональними даними (випадкова втрата або знищення, виявлення факту незаконної обробки, у тому числі незаконного знищення чи доступу до персональних даних), Компанія вживає всіх необхідних заходів для пом'якшення наслідків і недопущення будь-яких відповідних ризиків у майбутньому. Крім того, Компанія реєструє всі інциденти та інформує відповідальний державний орган у випадках, передбачених чинним законодавством України.
6.4. Компанія не гарантує безпеку даних Користувача при передачі таких даних через мережу Інтернет і сервіси третіх осіб, які не підпадають під контроль Компанії. Будь-яка передача даних через Інтернет передбачає певні ризики. Такі ризики повністю несе суб’єкт даних.
7. Обробка персональних даних дітей
7.1. Послуги Порталу, включаючи послуги інформаційного суспільства, не адресовані дітям (особам, яким не виповнилось 16 років).
7.2. Портал не збирає жодної інформації про осіб до 16 років.
7.3. У випадку, якщо Компанія дізнається, що через Портал були отримані персональні дані від дитини або стосовно дитини, то Компанія докладає всіх зусиль до припинення обробки відповідних персональних даних.
8. Права суб'єктів даних
8.1. Права, що стосуються згоди:
8.1.1. Суб'єкт даних має право повідомити Компанію через Портал про своє бажання відкликати згоду на обробку персональних даних.
8.1.2. Суб'єкт даних має змогу переглядати, змінювати та скасовувати свої згоди, надані через Портал в Особистому акаунті або зв'язавшись із службою підтримки Порталу.
8.2. Права суб'єкта даних можуть змінюватись, якщо суб'єкт даних не є громадянином України або знаходиться не в Україні. Під час обробки персональних даних суб'єкт даних має наступні права:
8.2.1. Право на отримання інформації, про персональні дані, зібрані про нього. Суб'єкт даних зможе отримувати інформацію з Особистого акаунту, де також можна знайти додаткову інформацію щодо здійснення своїх інформаційних прав або звернувшись до служби підтримки Порталу.
8.2.2. Право доступу до даних, які, серед іншого, включають право суб'єкта даних на одержання копії оброблених персональних даних. Користувач зможе переглядати свої персональні дані, зібрані Порталом, у т.ч. і на Особистому акаунті.
8.2.3. Право на виправлення помилкових персональних даних. Суб'єкт даних зможе, зокрема, виправити неточні дані також у своєму Особистому акаунті.
8.2.4. Право на видалення персональних даних.
8.2.5. Право вимагати обмеження обробки персональних даних. Це право виникає, в тому числі, у випадку, якщо обробка персональних даних заборонена законом або якщо суб'єкт даних заперечує точність персональних даних. Суб'єкт даних має право вимагати обмеження обробки персональних даних протягом періоду, що дозволяє Компанії перевірити точність персональних даних або ймовірну незаконність обробки персональних даних, але в такому випадку суб'єкт даних не може вимагати видалення персональних даних до закінчення такої перевірки.
8.2.6. Права, пов'язані з автоматизованою обробкою - суб'єкт даних має право у будь-який час подати заперечення, на підставах, які випливають з його конкретної ситуації, по відношенню до обробки, яка стосується його або її персональних даних, яка здійснюється для автоматизованої обробки. Портал може обробляти персональні дані для автоматизованої обробки, що сприяє комерційній діяльності Компанії (тобто для сегментації відвідувачів у контексті маркетингу, для відправлення їм персоналізованих повідомлень у контексті початку ділових відносин тощо). Автоматизована обробка може також включати дані, зібрані з відкритих джерел.
9. Користування правами та подання скарг
9.1. Використання прав. Суб'єкт даних має право звертатися до Компанії засобами Порталу або до фахівця із захисту даних Порталу за контактами, зазначеними в розділі 13 цієї Політики, з приводу будь-яких питань, запитів або скарг, пов'язаних з обробкою персональних даних. Для отримання першочергової відповіді стосовно будь-яких питань, пов’язаних з персональними даними, Портал пропонує суб'єктам даних використовувати Особистий акаунт і спеціально створену для цього форму (згідно з розділом 13 цієї Політики).
9.2. Подача скарг. Суб'єкт даних має право звернутися зі скаргою через Портал та фахівця із захисту даних Порталу, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини або до суду, якщо суб'єкт даних вважає, що його або її права були порушені в процесі обробки персональних даних.
10. Файли Cookie та інші веб-технології
10.1. Портал може збирати дані про відвідувачів веб-сайтів та інших служб інформаційного суспільства, використовуючи для цього файли cookie (наприклад, невеликі сегменти інформації, що зберігаються у браузері Відвідувача на жорсткому диску його комп'ютера або будь-якого іншого пристрою) або інших аналогічних технологій (наприклад, IP-адрес, інформацію про пристрої, інформацію про місцезнаходження), а також обробляти такі дані.
10.2. Портал використовує зібрані дані для забезпечення надання Порталу відповідно до звичок Відвідувача або Користувача; для забезпечення найкращої якості послуги; для інформування Відвідувача та Користувача про зміст та надання рекомендацій; для оновлення реклами та підвищення ефективності маркетингової діяльності; а також для стимулювання входу в акаунт та захисту даних. Зібрані дані будуть також використовуватись для підрахунку кількості відвідувачів та запису їхніх звичок при користуванні Порталом.
10.3. Портал використовує сесійні Cookies, постійні Cookies і рекламні Cookies. Сесійні Cookie видаляються автоматично після кожного відвідування; Постійні Cookies залишаються при багаторазовому використанні Порталу, а рекламні Cookies і Cookies третіх осіб використовуються веб-сайтами та партнерами Порталу, які пов'язані з Порталом. Портал не контролює створення цих Cookies, тому інформацію про ці файли cookie можна отримати від третіх осіб. Більш детальну інформацію про Cookie можна знайти в пояснювальних матеріалах (див. пункт 13: Важливі документи, рекомендації та процедури).
10.4. Що стосується Cookies, Відвідувачі погоджуються з використанням Cookies на Порталі, в пристроях обслуговування інформаційного суспільства або у веб-браузері.
10.5. Більшість веб-браузерів дозволяють файли cookie. Якщо використання файлів Сookie не дозволяється, Відвідувач не зможе користуватися функціями порталу. Відвідувач може надати дозвіл або заборонити використання файлів Cookie або інших аналогічних технологій через налаштування власного веб-браузера, а також шляхом налаштувань послуг інформаційного суспільства і платформ, які забезпечують більш ефективний захист конфіденційності (див. пункт 13: Важливі документи, рекомендації та процедури).
10.6. Портал використовує системи Google Analytics.
11. Спеціальні положення для продуктів та послуг Порталу
11.1. Компанія обробляє персональні дані від імені Користувачів. В результаті цього, по відношенню до основної частини персональних даних, які Портал збирає та обробляє в процесі надання Послуг, Компанія діє від імені Користувачів. Компанія не несе відповідальності за практики Користувачів із забезпечення конфіденційності та безпеки, які можуть відрізнятися від тих, що викладені в цій Політиці конфіденційності. У випадках, коли Компанія здійснює обробку персональних даних, вона дотримується даної Політики конфіденційності.
11.2. Положення щодо публічної інформації та веб-сайтів третіх осіб:
11.2.1. Блог або спільноти в соціальних мережах. Портал має публічні блоги. Будь-яку інформацію, включену в коментар до блогу, можна прочитати, зібрати та використовувати будь-кому. Якщо персональні дані відображаються в блогах або на веб-сайтах Порталу і суб'єкт даних хоче, щоб їх було видалено, йому необхідно звернутись до служби підтримки Порталу. У випадку, якщо Компанія не зможе видалити деякі дані суб’єкта даних, Компанія протягом розумного строку надає суб’єкту даних відповідь із вказанням причини неможливості видалення таких персональних даних.
11.2.2. Платформи та віджети соціальних мереж. Веб-сайти Порталу включають функції соціальних мереж, такі як кнопка «Подобається» Facebook. Ці елементи можуть збирати інформацію про IP-адресу та сторінку, яку відвідує суб’єкт даних на Порталі, і вони можуть встановити cookie з метою забезпечення нормального функціонування даного елементу.
11.2.3. Посилання на веб-сайти третіх осіб. Портал містить посилання на інші веб-сайти, практики яких із захисту конфіденційності можуть відрізнятися від даної Політики. Якщо персональні дані подаються на будь-який з цих веб-сайтів, Компанія не несе відповідальності за законність отримання і подальшої обробки персональних даних суб’єкта даних.
11.2.4. Рекламні заходи. Портал може пропонувати опитування, конкурси, лотереї або інші акції на веб-сайтах Порталу або через соціальні мережі.
11.3. Вибір та відмова. Суб'єкт даних може відмовитися від отримання маркетингових повідомлень від Порталу у будь-який час. Суб'єкт даних може відмовитися від маркетингових електронних листів, натиснувши посилання "скасувати підписку", яке розміщене у нижній частині електронного повідомлення маркетингового змісту.
11.3.1. Також, усі заявки на відмову можна зробити, звернувшись до служби підтримки Порталу. Видалення контактної інформації з маркетингових списків Порталу відбувається протягом трьох робочих днів.
11.3.2. Певний вид повідомлень, наприклад, сервісні повідомлення, сповіщення акаунту, платіжна інформація вважаються необхідними для керування Особистим акаунтом або для належного надання Послуг, і відмовитись від таких повідомлень неможливо.
12. Інші умови та положення
12.1. Компанія має право в односторонньому порядку внести зміни до цієї Політики конфіденційності. Компанія повідомляє суб'єктів даних через Портал про зміни на Порталі, електронною поштою або іншими засобами. У випадку внесення істотних змін до Політики конфіденційності, Компанія запитує повторну згоду суб'єктів даних на обробку персональних даних, якщо це вимагається чинним законодавством.
13. Важливі документи, рекомендації та процедури
Детальну інформацію про політику конфіденційності, обробку персональних даних, використання файлів cookie та інші аспекти роботи Порталу можна знайти у відповідних документах, рекомендаціях та процедурах, розміщених на Порталі. Для отримання додаткової інформації або вирішення питань, пов'язаних із захистом персональних даних, суб'єкт даних може звернутися до фахівця із захисту даних Порталу.
Дата оновлення 7.08.2024.
Локація
Лівий берег Правий берег Центр
Позиціювання
Місткість
Банні послуги
З віником З банщиком SPA З масажем
Аква зона
З басейном З гідромасажем З виходом до води
Додатковий сервіс
З рестораном З паркуванням З Wi-Fi Цілодобові З більярдом З каміном З караоке